tag:blogger.com,1999:blog-964835043315200904.post468325433974345095..comments2011-11-02T19:23:28.573+02:00Comments on Να πανικοβληθω;: "50 λεπτάκια"...still-elatehttp://www.blogger.com/profile/13248897857445394858noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-964835043315200904.post-56662397829784795832009-03-08T19:32:00.000+02:002009-03-08T19:32:00.000+02:00καλησπέρα... Αν θεωρήσουμε την Ελλάδα ως "ιδιότυπη...καλησπέρα... <BR/><BR/>Αν θεωρήσουμε την Ελλάδα ως "ιδιότυπη δημοκρατία" (γιατί αν όχι, θα πρέπει δυστυχώς να αφαιρέσουμε το "δημοκρατία") τότε κάποιο νόημα βγαίνει από όλα αυτά τα πολύ σωστά που γράφεις, και κυρίως που κατά τη γνώμη μου πάντοτε ίσχυαν... <BR/><BR/>Αρχίζουμε από την εικόνα. Το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι ένα γιαπί... Γιαπί εκτόνωσης ποικίλων πιέσεων και κλιμακτήριων, φοιτητών, καθηγητών, δελτατζήδων, ταξιτζήδων κλπ. Δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν... απλά γράφει ο καθένας τον πόνο του στους τοίχους του... έτσι απλά... μπορείς αν είναι και κάτοικος καισαριανής, να πετάς τα σκουπίδια σου, ή να το χρησιμοποιείς ως πάρκο, αφού έχτισες τα πάντα και μοσχοπούλησες τα πανωσηκώματα με τους εργολάβους, και πλέον τα τέκνα σου δεν έχουν ούτε που να περπατήσουν... Κάποτε μάζευε και μανάβηδες, ποδοσφαιριστές, γκαζόβλαχους κλπ... Εκτόνωση για τον οποιοδήποτε...<BR/><BR/>Μέσα σε αυτόν τον χώρο που δεν σε προδιαθέτει για τίποτε άλλο, παρά για να εξαφανιστείς γρήγορα, γίνονται τα μαθήματα στο μισό χρόνο από ότι τα άλλα πανεπιστήμια του εξωτερικού... Οι καθηγητές τα έχουν κάνει τσιφλίκια τους, οι φοιτητές οργανώνονται και τα κάνουν πλακάκια με τους καθηγητές ανάλογα παρατάξεων, και το τελικό αποτέλεσμα, είναι να διαβάζεις ένα εξάμηνο για να δεις τελικά στην εξεταστική θέματα τελείως άσχετα που να σε κάνουν να βγάζεις μαλλιά στην πλάτη και φυσικά το σύνολο των εξεταζόμενων να ζητοκραυγάζει, εφόσον αυτά τα θέματα δεν είναι παρά τα "μιλημένα". <BR/><BR/>Γνώση είπατε? Ποιά γνώση? πέντε ατάκες όλες όλες... και ο φοιτητής χάνει πολύτιμο χρόνο για τα καψόνια αναχρονιστικής γνώσης, ενώ και άλλον ακόμη για να μάθει μόνος του λίγα κολυβογράμματα. Δεν πειράζει όμως. Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, έτσι κι αλλιώς είμαστε όλοι μας αυτοδίδακτοι. μιλάω φυσικά για αυτούς που πραγματικά κάνουν κάτι, γιατί οι υπόλοιποι απλά το δηλώνουν ότι το κάνουν... <BR/><BR/>Και ερχόμαστε στο σπουδαιότερο μάθημα. Στο συνδικαλισμό. Αποτελεί για μένα την κορωνίδα της Γθμιας εκπαίδευσης, κάτι σαν τον παρθενώνα της δημοκρατίας του Κανελλόπουλου, τη μακρόνησο... Εκεί οι νέοι εκπαιδεύονται και εθίζονται στο φασισμό ως συμπεριφορά, γιατί στα λόγια ο καθένας μπορεί να δηλώνει ότι θέλει, μαοϊκός, κομμουνιστής, δεξιός κλπ. Η εκπαίδευση είναι απλή. Ισχύει το δίκαιο του ισχυρότερου, που φυσικά σπεύδει να αφαιρέσει τελείως το λόγο των υπολοίπων, χλευάζοντάς τους βρίζοντάς τους και (γιατί όχι?) προπηλακίζοντάς τους. Μην υποτιμάς όλους αυτούς τους μαντράχαλους, γιατί αύριο θα αποτελέσουν και θα στελεχώσουν τον εθνικό κορμό της πατρίδος... όσο πιο αγράμματοι και κάφροι είναι τόσο πιο ψηλά θα πάνε... μόνο φωτογράφισέ τους και δες τους ύστερα από 20 χρόνια... <BR/><BR/>Τέλος στην έρμη τη γνώση... όπως το δημόσιο... οι υπάλληλοι κοροϊδεύουν ότι δουλεύουν και το κράτος ότι τους πληρώνει... έτσι και στο πανεπιστήμιο... Οι καθηγητές προσποιούνται ότι διδάσκουν... ότι ενσκήπτουν πάνω στα ζητήματα. Φυσικά μιλάω για το 5% που πατάει στα πανεπιστήμια, γιατί το υπόλοιπο απλά στέλνει τον πιο καλοθελητή αγράμματο βοηθό να μάθει τέχνη στου κασίδη το κεφάλι... Ο φοιτητής τι προτιμότερο από το να γίνει απλά συνένοχος... έχοντας χάσει το 60% ή και το 70% του εκπαιδευτικού χρόνου, έχοντας παραλάβει συγγράμματα και σημειώσεις άθλιες τουλάχιστον, έχοντας μια τελείως αφαιρετική γνωστική εικόνα του αντικειμένου, (κάποια δέντρα ή κλαδιά δέντρων για να κάνει τον έξυπνο αύριο με παντελή άγνοια περί δάσους) και τέλος έχοντας χαβαλέψει μπαχαλέψει κλπ τι το καλύτερο από το να μείνει ευχαριστημένος με ένα 5αρι... Το 5ράκι που ούκ ολίγες φορές μοιράζεται κρυφά από καθηγητές σε διακεκριμένους συνδικαλιστές φοιτητές για τις υπηρεσίες τους... <BR/><BR/>Το κλου! Η εντατικοποίηση των σπουδών! φορτώνεις τους "εξυπνάκηδες" σαν και μένα και σένα μαθήματα (άχρηστα τα περισσότερα απλά θεσμοθετημένα για τους θεσιθήρες διδάσκοντες) και εσύ πας για διακοπές, στα συνέδρια κλπ. <BR/><BR/>Ενώ όλα τα πανεπιστήμια-κορυφές έχουν το πολύ 4 μαθήματα ανά εξάμηνο, περιεκτικά και απαιτηττικά όπως τα γνωστικά αντικείμενα, στο γειτονικό σου πολυτεχνείο, είχα για δυό χρονιές 8 μαθήματα ανά εξάμηνο!!!... Σήμερα τα λέμε αυτά με κάποιους και γελάμε, ενώ θα έπρεπε να κλαίμε... <BR/><BR/>Αυτά τα ολίγα, ή όπως έλεγαν και κάποιοι αρχαίοι: στο χείμαρο του γελοίου, το γελοιωδέστερο είναι και το σοβαρότερο... Άλλως τα 50 λεπτάκια του πρεζονιού είχαν τη συμβολική σημασία που δυστυχώς για μας δεν παίρνει λαθρερμηνείες. <BR/><BR/>Όσο για τα πανεπιστήμια της ελλάδας, "χαμαί πέσαι δεδάλου αυλά ...."nikiploshttps://www.blogger.com/profile/13071418241275192643noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-964835043315200904.post-83729371422193661042009-03-08T19:31:00.000+02:002009-03-08T19:31:00.000+02:00καλησπέρα... Αν θεωρήσουμε την Ελλάδα ως "ιδιότυπη...καλησπέρα... <BR/><BR/>Αν θεωρήσουμε την Ελλάδα ως "ιδιότυπη δημοκρατία" (γιατί αν όχι, θα πρέπει δυστυχώς να αφαιρέσουμε το "δημοκρατία") τότε κάποιο νόημα βγαίνει από όλα αυτά τα πολύ σωστά που γράφεις, και κυρίως που κατά τη γνώμη μου πάντοτε ίσχυαν... <BR/><BR/>Αρχίζουμε από την εικόνα. Το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι ένα γιαπί... Γιαπί εκτόνωσης ποικίλων πιέσεων και κλιμακτήριων, φοιτητών, καθηγητών, δελτατζήδων, ταξιτζήδων κλπ. Δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν... απλά γράφει ο καθένας τον πόνο του στους τοίχους του... έτσι απλά... μπορείς αν είναι και κάτοικος καισαριανής, να πετάς τα σκουπίδια σου, ή να το χρησιμοποιείς ως πάρκο, αφού έχτισες τα πάντα και μοσχοπούλησες τα πανωσηκώματα με τους εργολάβους, και πλέον τα τέκνα σου δεν έχουν ούτε που να περπατήσουν... Κάποτε μάζευε και μανάβηδες, ποδοσφαιριστές, γκαζόβλαχους κλπ... Εκτόνωση για τον οποιοδήποτε...<BR/><BR/>Μέσα σε αυτόν τον χώρο που δεν σε προδιαθέτει για τίποτε άλλο, παρά για να εξαφανιστείς γρήγορα, γίνονται τα μαθήματα στο μισό χρόνο από ότι τα άλλα πανεπιστήμια του εξωτερικού... Οι καθηγητές τα έχουν κάνει τσιφλίκια τους, οι φοιτητές οργανώνονται και τα κάνουν πλακάκια με τους καθηγητές ανάλογα παρατάξεων, και το τελικό αποτέλεσμα, είναι να διαβάζεις ένα εξάμηνο για να δεις τελικά στην εξεταστική θέματα τελείως άσχετα που να σε κάνουν να βγάζεις μαλλιά στην πλάτη και φυσικά το σύνολο των εξεταζόμενων να ζητοκραυγάζει, εφόσον αυτά τα θέματα δεν είναι παρά τα "μιλημένα". <BR/><BR/>Γνώση είπατε? Ποιά γνώση? πέντε ατάκες όλες όλες... και ο φοιτητής χάνει πολύτιμο χρόνο για τα καψόνια αναχρονιστικής γνώσης, ενώ και άλλον ακόμη για να μάθει μόνος του λίγα κολυβογράμματα. Δεν πειράζει όμως. Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, έτσι κι αλλιώς είμαστε όλοι μας αυτοδίδακτοι. μιλάω φυσικά για αυτούς που πραγματικά κάνουν κάτι, γιατί οι υπόλοιποι απλά το δηλώνουν ότι το κάνουν... <BR/><BR/>Και ερχόμαστε στο σπουδαιότερο μάθημα. Στο συνδικαλισμό. Αποτελεί για μένα την κορωνίδα της Γθμιας εκπαίδευσης, κάτι σαν τον παρθενώνα της δημοκρατίας του Κανελλόπουλου, τη μακρόνησο... Εκεί οι νέοι εκπαιδεύονται και εθίζονται στο φασισμό ως συμπεριφορά, γιατί στα λόγια ο καθένας μπορεί να δηλώνει ότι θέλει, μαοϊκός, κομμουνιστής, δεξιός κλπ. Η εκπαίδευση είναι απλή. Ισχύει το δίκαιο του ισχυρότερου, που φυσικά σπεύδει να αφαιρέσει τελείως το λόγο των υπολοίπων, χλευάζοντάς τους βρίζοντάς τους και (γιατί όχι?) προπηλακίζοντάς τους. Μην υποτιμάς όλους αυτούς τους μαντράχαλους, γιατί αύριο θα αποτελέσουν και θα στελεχώσουν τον εθνικό κορμό της πατρίδος... όσο πιο αγράμματοι και κάφροι είναι τόσο πιο ψηλά θα πάνε... μόνο φωτογράφισέ τους και δες τους ύστερα από 20 χρόνια... <BR/><BR/>Τέλος στην έρμη τη γνώση... όπως το δημόσιο... οι υπάλληλοι κοροϊδεύουν ότι δουλεύουν και το κράτος ότι τους πληρώνει... έτσι και στο πανεπιστήμιο... Οι καθηγητές προσποιούνται ότι διδάσκουν... ότι ενσκήπτουν πάνω στα ζητήματα. Φυσικά μιλάω για το 5% που πατάει στα πανεπιστήμια, γιατί το υπόλοιπο απλά στέλνει τον πιο καλοθελητή αγράμματο βοηθό να μάθει τέχνη στου κασίδη το κεφάλι... Ο φοιτητής τι προτιμότερο από το να γίνει απλά συνένοχος... έχοντας χάσει το 60% ή και το 70% του εκπαιδευτικού χρόνου, έχοντας παραλάβει συγγράμματα και σημειώσεις άθλιες τουλάχιστον, έχοντας μια τελείως αφαιρετική γνωστική εικόνα του αντικειμένου, (κάποια δέντρα ή κλαδιά δέντρων για να κάνει τον έξυπνο αύριο με παντελή άγνοια περί δάσους) και τέλος έχοντας χαβαλέψει μπαχαλέψει κλπ τι το καλύτερο από το να μείνει ευχαριστημένος με ένα 5αρι... Το 5ράκι που ούκ ολίγες φορές μοιράζεται κρυφά από καθηγητές σε διακεκριμένους συνδικαλιστές φοιτητές για τις υπηρεσίες τους... <BR/><BR/>Το κλου! Η εντατικοποίηση των σπουδών! φορτώνεις τους "εξυπνάκηδες" σαν και μένα και σένα μαθήματα (άχρηστα τα περισσότερα απλά θεσμοθετημένα για τους θεσιθήρες διδάσκοντες) και εσύ πας για διακοπές, στα συνέδρια κλπ. <BR/><BR/>Ενώ όλα τα πανεπιστήμια-κορυφές έχουν το πολύ 4 μαθήματα ανά εξάμηνο, περιεκτικά και απαιτηττικά όπως τα γνωστικά αντικείμενα, στο γειτονικό σου πολυτεχνείο, είχα για δυό χρονιές 8 μαθήματα ανά εξάμηνο!!!... Σήμερα τα λέμε αυτά με κάποιους και γελάμε, ενώ θα έπρεπε να κλαίμε... <BR/><BR/>Αυτά τα ολίγα, ή όπως έλεγαν και κάποιοι αρχαίοι: στο χείμαρο του γελοίου, το γελοιωδέστερο είναι και το σοβαρότερο... Άλλως τα 50 λεπτάκια του πρεζονιού είχαν τη συμβολική σημασία που δυστυχώς για μας δεν παίρνει λαθρερμηνείες. <BR/><BR/>Όσο για τα πανεπιστήμια της ελλάδας, "χαμαί πέσαι δαιδάλου αυλά ...."nikiploshttps://www.blogger.com/profile/13071418241275192643noreply@blogger.com