13 Δεκ 2008

Αιτούμενοι και παραιτημένοι.

3-11-06

9-09-07

17-01-07

30-05-08



18-05-08

τα αιτήματα διαφέρουν κάθε φορά.
το πάρτυ, το 16, ο ΟΣΦΠ, το "έτσι γουστάρω"...
και δεν τους ...χαιρετίζαμε μεν,
αλλά ούτε και τους αποδοκιμάζαμε όλοι βέβαια.
Τώρα τους δίνουμε και δίκιο,
χειροκροτάμε,
τί περιμένουμε να κάνουν?
Ποιός κάνει πάρτυ και πενθεί με τον ίδιο τρόπο?
Πόσους ακόμα θα πενθήσουμε μέχρι να ξεπενθήσουν
και ποιοί θα είναι αυτοί?

Ποιός απο τους δικαιολογούντες θα αναλάβει την ευθύνη ΤΟΥ
ως ηθικού αυτουργού αν γίνει κάτι τέτοιο?

Είναι υποχρέωσή μας να τους δείξουμε τι σημαίνει "διεκδικώ"
κι ας τους στενοχωρήσουμε,
κι ας μας πουν μούχλες μεσήλικες..
Γιατί παραιτούμαστε απ' αυτό?
Γιατί εθελοτυφλούμε?
Γιατί τους σιγοντάρουμε?

Γιατί δεν βρέχεις ρεεεεε?????

7 σχόλια:

  1. Να τους μάθουμε όχι το διεκδικώ, αλλά το ανατρέπω το σύστημα και την τυφλή υπακοή σε κάθε βόλεμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Panayis

    Ούτε πριν 10 χρόνια ηταν οι ίδιοι, ούτε πριν 15, αλλά τον Καλτεζά τον αναφέρουν, και καλά κάνουν.

    Εγώ κουκούλες εβλεπα, κουκούλες βλέπω.
    Στο χέρι τους ειναι να δείξουν εαν είναι οι ίδιοι ή όχι.
    Αλλά το να συναγάγω ότι δεν είναι οι ίδιοι, επειδή το ...δηλώνουν, πάντα πίσω από τις κουκούλες και τα κράνη, ή επειδή το δηλώνουν άλλοι που δεν ειναι σε θέση να αναγνωρίσουν ούτε τους προηγούμενους, ούτε αυτούς, δεν μου κάνει λογικό.

    @elevoros.

    Αν και δεν συμπαθώ τις μάσκες, ούτε διαδικτυακά, παρόλ αυτα, μπορείς να μου πεις, τοσα χρόνια ανατροπής που ακριβώς οδήγησαν, και πού ελπίζουνε να οδηγήσουν?

    Αν στα παιδιά αυτά σε τρία χρόνια τα βάλεις με βύσμα στο ναυτικό, κι όχι πεζικό στον Εβρο, αν τα διορίσεις σε μια θεσούλα βασει του πελατειακού συστήματος, θες να μου πεις οτι θα πουν "ΟΧΙ γιατί θελω να ανατρεψω το σύστημα"?
    Η θα ενδώσουν, κι ασε το σύστημα να διαρραγεί από τους επόμενους??

    Μακάρι, αλλά πολύ φοβάμαι ότι η ψευδαίσθηση ανατροπής και ρήξης περιορίζεται στη μολότωφ. Κι είναι κι αυτό μια μορφή βολέματος. Εκανες την ανατροπή σου, πήγαινε τώρα φαντάρος δίπλα στο σπίτι σου.

    Και στα πραγματικά ζητήματα αποζητειται η απορρόφηση από το σύστημα. Η εκμετάλλευση του συστήματος σε όσα μας βολεύουν, κι η απόρριψη του σε όσα δεν μας βολεύουν.
    Μια αντιγραφή του κόσμου των μεγάλων που τον αποκηρύσσουν, με τη βενζίνη στο χέρι, κατα τα άλλα.

    Γι αυτο και δεν εχω ποτέ δει καμία διαδήλωση ενάντια στο ρουσφέτι, ή ενάντια στο βύσμα στο στρατό.
    Κι ούτε και θα δώ ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τις ανατροπές που αναφέρεις μιλάω και εγώ, για το βόλεμα του δημόσιου υπάλληλου το ρουσφέτι της πολεοδομίας, του στρατού, της εφορίας το βόλεμα στην μιζέρια μας, στην πολιτιστική μας υποκουλτούρα, στην ανυπαρξία των πανεπιστημίων και τόσα άλλα που δεν θέλω να σε κουράσω γιατί είμαι βέβαιος ότι τα γνωρίζεις.
    Αν αυτό θα το πετύχουν με βίαιο τρόπο οι βανδαλισμοί ή μια ενεργή και αφυπνισμένη κοινωνία, θέλει πολύ συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτο λεω λοιπόν, να τους δείξουμε οτι το συστημα δεν ανατρεπεται με ομαδικούς βανδαλισμούς, αλλα με την αναληψη της ΑΤΟΜΙΚΗΣ ευθύνης απέναντι σε κάθε κακώς κείμενο, και την απαίτηση της εφαρμογής του νόμου και σε όσα μας βολεύουν, και σε όσα δεν μας βολεύουν.

    Οταν του λες "μπορεις να σπας νεαρέ μου την περιουσία του άλλου, αν εχεις καποιον λόγο", στη γλωσσα του αυριανού ενήλικου αυτο μεταφράζεται ως "μπορεις να κανεις κατι παρανομο, αν οι αναγκες σου το απαιτουν".

    Εξ ου και τα ρουσφέτια που ειναι καταπτυστα, ΕΚΤΟΣ εαν τα ...χρειαζομαστε. (το "χρειαζομαι" ομως ειναι κατι το εντελωας υποκειμενικο..)
    Οι δοσοληψίες που ειναι κατακριτεες εκτος εαν ΕΜΕΙΣ τις διαπράττουμε, γιατι εμεις δε εχουμε αλλη επιλογη, ενω ο άλλος έχει... (και το "δεν εχω επιλογη" ειναι κατι υποκειμενικο).

    Και ουτω καθεξης.


    Μονο οταν απαιτήσουμε και απο τους νέους να αναλαμβάνουν τις ευθύνες που τους αναλογούν ως νέων,
    θα καταφέρουμε να τους κανουμε ενήλικες που κι αυτοί με τη σειρά τους θα αντιλαμβάνονται τη συνδρομη του παράγοντα "ατομο", και της σημασίας της ευθύνης του δασκαλου, του γονεα, του πολιτικου, του ψηφοφορου.
    Τη σημασία της και στα κακά και στα καλά της κοινωνίας.

    Το "συστημα" δεν υφισταται.

    Το συστημα ειμαστε εμείς.
    Κι αυτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Θα ήθελα (από το ΣΥΡΙΖΑ) πιό απροσχημάτιστη καταδίκη της βίας.

    ΔΕΝ μ αρέσουν τα "ναι μεν αλλά".
    Για μένα ΔΕΝ υπάρχουν "ναι μεν αλλά".

    Υπάρχει η βία και την καταδικάζω απερίφραστα, επειδή φοβάμαι ότι αν ανοίξουμε το παράθυρο της βίας, άλλοι θα εισορμήσουν μέσα."


    Λεωνίδας Κύρκος, 13/12/2008 SKAI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο πολίτης αντιλαμβάνεται σήμερα ότι δεν έχει ούτε την πολιτική εκπροσώπηση ούτε έναν ικανό και αδιάφθορο κρατικό μηχανισμό για να υπερασπίσουν στον παγκόσμιο κατακλυσμό τα δίκαιά του, τα αυτονόητα και στοιχειώδη της ελευθερίας του και της αξιοπρέπειάς του. Δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να ασκήσει η Ελλάδα σήμερα αποτελεσματική παρεμβατική πολιτική. Το πολιτικό σύστημα έχει ολοφάνερα καταρρεύσει, αδυνατεί να ανταποκριθεί σε θεμελιώδεις κοινωνικές ανάγκες των πολιτών. Την εξουσία διαχειρίζονται ιδιοτελείς ψηφοθήρες ή δελφίνοι αρχηγικών θώκων, έμφοβοι υπάλληλοι - διεκπεραιωτές ξένων συμφερόντων. Δεν υπάρχει παιδεία ικανή να συντηρήσει στην πλειοψηφεία των πολιτών κριτική σκέψη και ελεύθερο φρόνημα, έχει «αποδομηθεί» κάθε έρεισμα συλλογικού αυτοσεβασμού. Η «άμυνα» της χώρας είναι πηγή άντλησης «προμηθειών» για τα πελώρια κομματικά έξοδα, πεδίο για μικρορουσφέτια, υπαλληλική ραστώνη και χαβαλέ.
    Μια άλλη ομάδα πολιτών προτιμά να βυθίζεται στον σύγχρονο ευδαιμονισμό (κυνήγι χρήματος, σεξ ,εξουσία), αδιαφορώντας πλήρως για την ουσία της πολιτικής. Αυτή δυστυχώς η κοινωνική ομάδα σε μεγάλο βαθμό κρίνει και το εκλογικό κάθε φορά αποτέλεσμα που αναγκάζει δημοκρατικά να το υποστούν όλοι οι Έλληνες που με την σειρά τους υποφέρουν κάθε φορά που κάτι πέρα απο τα ορια τους αναστατώνεικαι τους βγάζει απο την βολή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.