9 Απρ 2008

...παιχνιδάκια...

ανταποκρίνομαι στην πρόσκληση του Νίκου Κ.
και παίζω:


PART I

1. Όνομα:
"ακόμα συνεπαρμένη/ πορωμένη (!)/ ενθουσιώδης" (still elate)

2. Γενέθλια:
20/01

3. Ζώδιο:
ο Λεφάκης με λέει Αιγόκερω,
αλλά συντάσσομαι με την πλειοψηφία, και δηλώνω Υδροχόος..

4. Χρώμα μαλλιών:
8Ν του Κορρέ

5. Χρώμα ματιών:
στο φως κάτι ανοιχτόχρωμο,
στο σκοτάδι δε φαίνεται η ίριδα.
....έτσι, να μπερδεύονται...

6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ?
...κάτι εχω κάνει...

7. Είδος μουσικής που ακούς:
...ο,τι να 'ναι, αρκεί να σιγοτραγουδάω καθώς το ακούω...

8. Χαρακτήρας Disney/Warner Bross:
Γκούφυ

9. Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά?
Θεσσαλονίκη, η Angelique μου...
μου την πήρε ο άλλος ο άτιμος ο γκόνεμός της, γκρρρρ!!
...έχε χάρη που τον αγαπάω κι αυτόν,
αλλιώς θα τους είχα μουρλάνει στη λοβιτούρα...

10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις:
"Μπού, θα φάς, χαλάρωσε!!!"


11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι:

τις φοβίες μου δυστυχώς...

12. Τί έχεις στον τοίχο σου?
δυο βδομάδες απο τη ζωή μου και εφτά κιλά ιδρωτα
(γι αυτό δεν έπιανε η μπογιά
και τον έβαψα μόνη μου 6 (!) χέρια...)

13. Τί έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου?
ό τι αηδία έχει βάλει γκολ η Μπού,
παίζοντας ποδόσφαιρο με το φανταστικό της φίλο...
οπότε σε λίγο θα έχω ΚΑΙ μυρμηγκάκια, υποψιάζομαι...

14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες?
..θα στενοχωριόμουν που έχασα το θέαμα
- γατί πανικόβλητο τρέχει μετά τη διαολιά....

15. Αγαπημένος αριθμός:
6

16. Αγαπημένο όνομα:
-και πρόσωπο- Mελίνα, έστω και χωρίς πιπίλα...

17. Τα χόμπι σου:
αυτό

18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα?
...καλά, μην καρφωθούμε και παντελώς...

19. Μια ευχή για το μέλλον:
συν Αθηνά και χείρα κίνει...

20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες?
...1886,
να πλακώσω στη σφαλιάρα το Δηλιγιάννη και να εξαφανιστώ...
(σσ: Δεν αλλάζουν την ιστορία μερικές ξανάστροφες, έτσι ε???
Μην καταρρεύσει και το σύμπαν...)

21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου:
Ότι αναπνέει και δεν μπορεί να φύγει μόνο του...

22. Αγαπημένο λουλούδι:
Μανούσο

23. Αγαπημένη σειρά:
Boston Legal, αυτήν την περίοδο...

24. Αγαπημένη ταινία:
Spitfire Grill

25. Αγαπημένο τραγούδι:
"θέλει μαγκιά"- αν και πρόσφατα το πρωτοάκουσα,
θέλει λίγο χρόνο να περάσει στη ROM...

26. Aγαπημένο βιβλίο:
"Ήμουν ένα άσχημο κορίτσι", Άννα-Μαρία Σελίνγκο.

27. Αγαπημένο ζώο:
Γάτα, δε θέλω τέτοιες ερωτήσεις...

28. Αγαπημένο ρούχο:
....αποκριάτικα,
επειδή ξεφορτώνομαι τα στενοπάπουτσα στα μπάρ!!

29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα:
Patsy Cline, μακράν...

30. Αγαπημένο χρώμα:
...άλικο

31. Αγαπημένο φαγητό:
...ό τι μου μυρίσει...

32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι?
Candy

33. Κακή συνήθεια:
η προσκόλληση σε πρόσωπα, ζώα και πράγματα...
ευτυχώς όχι σε ουσίες, πέρα απο την νικοτίνη, γμτ!!!

34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει:
ένστικτο

35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει:
αλφαβητικά και σε τόμους θα μου πάρει λιγο χρόνο...

36. Συνηθισμένη ατάκα:
"Κατάλαβες?? ...κατάλαβα να λές!!"
και
"Άντε μην τα πάρω!!"

37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις:
δημοσκόπος.. (ή "δημοσκόπα"????)

38. Μεγαλύτερος φόβος:
ο φόβος ο ίδιος...

39. Η καλύτερη pizza:
..της μαμάς μου, παραδόξως!

40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι…:
Ανάγκη, τελεία και παύλα.


PART II


1)Γιατί κλαις?
...επειδή κάτι μου αρέσει πολύ,
και το πρόσωπό μου δεν χωράει τοσο μεγάλο χαμόγελο...

2)Γιατί δεν κλαις?
Επειδή με έχουν ξενερώσει ωστόσο...

3)Που είναι ο βάλτος?
...όπου διστάζουμε να ταράξουμε τα νερά.

4)Ποιός και που είναι ο δεσμοφύλακας?
...στο μυαλό μας.

5)Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο?
...στον ύπνο μου, γμτ.

6)Περιφρονείς κάτι?
την ηλιθιότητα.

7)Θα ερωτευόσουν για πάντα?
...κάθε φορά, πρώτη φορά...

8)Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης"?
...επειδή ειναι ψωνάρες και δεν αγοράζουν το πόστερ
και να δώσουν το κονδύλι στα παιδάκια που πεινάνε..

9)Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση?
ο,τι και να κάνουν, τα παιδάκια θα πεινάνε ακόμα.

10)Do you remember revolution?
ναι, πώς, οι Army of Lovers δεν το λένε???

11)Θα ανέβαινες σ'ένα βουνό, αν το επέβαλλε το ωροσκόπιο σου?
...αρκεί να το επέβαλλε και άλλων,
να πάμε να μαζέψουμε τίποτε ασκολύμπρους...

12)Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο?
δεν έχω παππού, μου τελείωσαν.

13)Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι ?
το πετρωμένο φυγείν αδύνατον, ορθάνοιχτα ή μη...

14)Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο?
για ενα κούτελο ζούμε,
οι νόμοι έρχονται και παρέρχονται...

15) ............
............

16) Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ'την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών,αν γνωρίζατε οτι ποτέ δεν θα σας συλλάβουν?
...έμενα εκεί, μπα!!! μόνο αν είμαι πίτα,
που η αίσθηση του κινδύνου είναι εν υπνώσει...

17)Θα σκότωνες τον Μπους, αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ?
...ο νεκρός δεδικαίωται, οπότε πρίτς!!

18)Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια,αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια?
..."μα μη θαρρείς πως τον κοιτώ με τα δικά σου μάτια.
με τα δικά μου να τον δείς, και να γενείς κομμάτια..."

19)Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
Αν το πηγάδι ειχε ακόμα νερό,
μάλλον δεν θα ήμουν τόσο θλιμμένη...



Η πρόσκληση στο παιχνίδι είναι ανοιχτή,
όσοι επισκέπτες και σχολιαστές έχουν διάθεση,
πολύ θα μ' ενδιέφερε να τους μάθω λιγάκι παραπάνω...

25 σχόλια:

  1. κατάλαβες? κατάλαβα να λες!! χα χα χα! ΤΕΛΕΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. users.ira.sch.gr/kiosterakis/test.html - 10k -

    Εκτός από τις ΗΠΑ, έχουν 4η Ιουλίου και στην Αγγλία;
    Πόσα γενέθλια έχει ένας μέσος αστός;
    Μερικοί μήνες έχουν 31 μέρες! Πόσοι έχουν 28;
    Επτά και πέντε μας κάνουν έντεκα ή ένδεκα;
    Μπορεί κάποιος στην Ελλάδα να παντρευτεί την αδερφή της χήρας του;
    Διαίρεσε το 30 με 1/2 και πρόσθεσε 10. Πόσο κάνει;
    Αν υπάρχουν 3 μήλα και πάρεις 2, πόσα μήλα έχεις;
    Ο γιατρός σου δίνει 3 χάπια λέγοντάς σου να παίρνεις ένα κάθε μισή ώρα.
    Σε πόσα λεπτά θα πιεις τα χάπια;
    Ένας χωρικός έχει 17 πρόβατα και όλα εκτός 9 πεθαίνουν.
    Πόσα επιζούν;
    Πόσα ζώα από κάθε είδος πήρε ο Μωυσής μαζί του στην κιβωτό;
    Πόσα γραμματόσημα των 10 λεπτών υπάρχουν σε μια δωδεκάδα;



    Συνεχίζω με άλλο παιχνιδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σου γράφω και τις σωστές απαντήσεις. Φιλάκια.


    Εκτός από τις ΗΠΑ, έχουν 4η Ιουλίου και στην Αγγλία;
    Ναι, είναι η επόμενη μέρα από τις 3 Ιουλίου!
    Πόσα γενέθλια έχει ένας μέσος αστός;
    1, Μόνο ένα!
    Μερικοί μήνες έχουν 31 μέρες! Πόσοι έχουν 28;
    12, όλοι!
    Επτά και πέντε μας κάνουν έντεκα ή ένδεκα;
    12, αφού 7+5=12!
    Μπορεί κάποιος στην Ελλάδα να παντρευτεί την αδερφή της χήρας του;
    Όχι... γιατί είναι πεθαμένος!
    Διαίρεσε το 30 με 1/2 και πρόσθεσε 10. Πόσο κάνει;
    70, (30 δια 1/2 κάνει 60! Σκέψου λιγάκι...)
    Αν υπάρχουν 3 μήλα και πάρεις 2, πόσα μήλα έχεις;
    2, που πήρες εσύ, θυμάσαι;
    Ο γιατρός σου δίνει 3 χάπια λέγοντάς σου να παίρνεις ένα κάθε μισή ώρα.
    Σε πόσα λεπτά θα πιεις τα χάπια;
    60. Αρχίζεις με το 1ο, 30 λεπτά μετά το 2ο και 30 λεπτά μετά το 3ο.
    Ένας χωρικός έχει 17 πρόβατα και όλα εκτός 9 πεθαίνουν.Πόσα επιζούν;
    9, έτσι δεν είναι;
    Πόσα ζώα από κάθε είδος πήρε ο Μωυσής μαζί του στην κιβωτό;
    0. Ο Μωυσής δεν είχε κιβωτό, ο Νώε είχε!
    Πόσα γραμματόσημα των 10 λεπτών υπάρχουν σε μια δωδεκάδα;
    12. Προφανώς υπάρχουν 12 σε μια δωδεκάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. agapi, ευχαρστώ για τις ερωτήσεις σου!

    Είδα οτι έχεις μπλογκ, οπότε μπορείς και συ να αντιγράψεις τις ερωτησεις αυτές,
    και να τις απαντησεις και συ στο μπλογκ σου, ωστε να συμμετασχεις και συ στο παιχνίδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. άντε καλέ που θα κάθομαι να τα λέω αυτά δημόσια!

    να στα στείλω ένα μαιλ καλύτερα...????
    μα αν δεν εχει και ενα μυστήριο το blogging..χάνει την αξία του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος10/4/08, 3:23 μ.μ.

    Αν και μετά από τόσο καιρό σε κοινά λημέρια είμαστε και λίγο πολύ γνωριζόμαστε...θα συμφωνήσω με τη divaynne!
    Θα απαντήσω τις ερωτήσεις μέσω mail...σιγά μην στα πω ιντερνετικά!
    Τρελλάθηκες?...χαχαχα!

    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αααα....
    καταλαβαίνω τι λέτε φιλενάδες... προσωπικά δεδομένα ε??
    νομίζω πως περισσότερα "δινουμε" με μια λεξούλα που κατα λάθος μας ξεφεύγει σε ενα παραμικρό κειμενάκι, παρά με ολα τα στοιχεία της ταυτότητάς μας φόρα παρτίδα σε -μελετημένες- απαντήσεις.......
    ακόμα και το φεγγάρι έχει και την αθέατη, τη σκοτεινή πλευρά του... όπως όλοι μας, οσο κι αν νομίζουν οι άλλοι οτι κάπως μας ξέρουν!!

    ...μεταξύ μας δε, όσο αδιαφανή κι αν τα κάνεις, ο κόσμος, και δη η blogόσφαιρα, ειναι τελικά τοσο μικρός...
    πιο πολύ κουραστικό το βρίσκω το "μυστήριο", παρά προσκλητικό και προκλητικό!!

    ...ασε που μπορείς να δωσεις μια ..."αφοπλιστικη" απαντηση, κι όμως αν το δεις προσεκτικά απαντηση ο άλλος να μην εχει πάρει...

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/4/08, 3:01 μ.μ.

    Άσχετο με το post που έχεις αναρτήσει "παιχνιδάκια"..αλλά θα σχολιάσω το άρθρο του Μανδραβέλη.
    Μονόπλευρα και αλλοιωμένα τα λέει στο άρθρο του. Παρέλειψε να διευκρινήσει ότι ναι μεν ο νεοφιλελευθερισμός συνεπάγεται λιγότερο κρατική παρέμβαση και ελεύθερη οικονομία της αγοράς...ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥς ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ .
    Και αυτό είναι η προπαγάνδρα του νεοφιλελευθερισμού..άστοχο τον βρίσκω στη συγκεκριμένη τοποθέτησή του.

    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όχι, Μαίρη μου δεν λέει αυτό, δεν εγκωμιάζει πουθενά τον νεοφιλελευθερισμό...

    Λέει ότι έχουμε επινοήσει έναν φανταστικό εχθρό για να του φορτώσουμε τα κακώς κείμενα, ενώ αν κοιτάξουμε την πραγματικότητα, πόρρω απέχει.

    Πχ ο νεοφιλελευθερισμός μπορεί να ευθύνεται για τα κακώς κείμενα στην Αμερική, αλλά στην Ευρώπη μετά την αποτυχία του σοσιαλισμού λογικό ήταν να υπάρξει μια υπερβολή προς την άλλη κατεύθυνση...

    Και ενώ η στροφή αυτή έχει πάψει εδώ και καιρό, (σε μας ένα δείγμα της είναι η επίκληση του "μεσαίου χώρου" από τη ΝΔ, λίγο μετά τον επιτυχημένο ως επαγγελία "εκσυγχρονισμό" του Σημίτη) εμείς από κεκτημένη ταχύτητα, λέμε ότι φταίει ο ...νεοφιλελευθερισμός!!

    Ο Φουκουγιάμα -πρώην θιασώτης του, έστω και στον τομέα της Εξωτ. Πολιτικής- τον αποκήρυξε ("Μετα τους νεοσυντηρητικούς"), και προτίμησε να ασπαστεί τον φιλελευθερισμό της Ευρώπης, που ουδεμία σχέση έχει με τα δρώμενα και προβαλλόμενα σας Αμερικάς....

    Δεν είναι δηλαδή πράγματα ούτε καν παραπλήσια....

    Στην Ευρώπη ευθύνεται το υπερδιευρυμένο κράτος για τα δεδομένα της εποχής, για τις όποιες στραβοτιμονιές. Το διευρυμένο κράτος-αγκάλη για διαπλοκή και διαφθορά, και όχι ο νεοφιλελευθερισμός, που δεν συναντάται στην Ευρώπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. patsy cline ,by far! τη γνώρισα πρόσφατα και την ερωτεύτηκα οπως και την κάντρι. Τι φοβερή φωνή!
    I fall in pieces...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...απλάο Μανδραβέλης, κι ας μου συγχωρεθει η "παρεμβαση" μάλλον θα επρεπε να διατυπώσει την παρακάτω φράση που δημιουργεί την αισθηση του εγκωμίου στον νεοφιλελευθερισμού, αλλά που δεν δινεται αλλού στο άρθρο -αντιθέτως:
    "(Στον πραγματικό, όμως, κόσμο δεν υπάρχει καμιά «επέλαση του νεοφιλελευθερισμού». Αντιθέτως υπάρχει μικρή, αλλά πραγματική διεύρυνση του κράτους.) Τότε, πώς αποτυγχάνει ο νεοφιλελευθερισμός;"

    ως εξής: Τότε πώς ειναι ο νεοφιλελευθερισμός που αποτυγχάνει?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νίκο άσε, κρύσταλλο ε??

    Να ψαξεις να βρείς την ταινία "Sweet Dreams" -στα ελληνικά εχει αποδοθεί "Τα όνειρα μιας γυναίκας".
    Εϊναι η βιογραφία της, την ενσαρώνει η Τζέσικα Λάνγκ, και παίζει μαζι και ο Έντ Χάρρις, στο ρόλο του δεύτερου άντρα της και έρωτα-βάσανο της ζωής της... Απίστευτη γυναίκα, μοναδική ταινία...

    ΚΑΙ, εχει και μερικές εκτελέσεις που μεχρι στιγμής δεν εχω μπορέσει ακόμα να βρώ, και απο τις οποίες ξεκίνησε η τρέλα μου με την Patsy.

    Επίσης αν τυχον πετύχεις τιποτα gospel δικάτης, "κατέβαζε" αβέρτα!!!

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος11/4/08, 4:16 μ.μ.

    ...α! Θα διαφωνήσουμε...
    Λες " αλλά στην Ευρώπη μετά την αποτυχία του σοσιαλισμού λογικό ήταν να υπάρξει μια υπερβολή προς την άλλη κατεύθυνση..."

    Ποιός σοσιαλισμός απέτυχε στην Ευρώπη? Θα μεταφέρω την άποψη ενός φίλου και γνώστη της κατάστασης ..την οποία ασπάζομαι 100%.
    "Για να πεθάνει ή να αποτύχει κάτι ..αρχικά θα πρέπει να υπάρξει..και Σοσιαλιστική κοινωνία ποτέ δεν υπήρξε..όσο και αν διαφημίστηκε το αντίθετο".

    Και στην περίπτωσή μας τώρα.
    Η προκλητική στάση των εξουσιαστικών δομών της περιόδου 1975-2008 (έχει και το κόμμα μας ευθύνες από προκλητικές συμπεριφορές..υπάρχουν παραδείγματα. Ο ΓΑΠ μας δίνει την εικόνα αντιεξουσιαστή και αντίθετου προς τις πρακτικές του παρελθόντος γιαυτό και τον πιστεύουμε και θέλουμε να το "ζήσουμε" αυτό που προτείνει)..είχε όλα τα χαρακτηριστικά του "νεοφιλελευθερισμού"...κοινωνικές ανισότητες..πολιτικές-οικονομικές και διοικητικές ελίτ..έλλειψη πολιτισμικών αρχών...εξατομικευμένες συμπεριφορές με σκοπό το ατομικό κέρδος.
    Όλα αυτά στην περίοδο 75-81 ήταν σε "καταστολή" γιατί έπρεπε να δημιουργηθεί μιά κοινωνική συναίνεση και απελευθέρωση απο το "κράτος-τρόμος".
    Το 81 ο Α.Π εκμεταλλευόμενος τη δίψα μας για κατάργηση κάθε ξενοκρατικής εξάρτησης και επίσης εκμεταλλευόμενος το αντιαμερικανικό μας αίσθημα... μας έπεισε και ομολογουμένως μέχρι το 89 ζήσαμε "χρυσή οκταετία".Εκείνη την περίοδο εγώ προσωπικά την κρίνω ως Προσοσιαλιστική.
    89-92 Συντελέστηκε η εγκαθίδρυση του νεοφιλελευθερισμού και του άγριου καπιταλισμού με την εκχώρηση των οικονομικών προνομίων ..τα οποία σημειωτέον΄στην πλειοψηφία τους προέρχονταν από την εργατική τάξη..προς τους ΙΣΧΥΡΟΥΣ και το ΝΑΤΟ και την Αμερική και όλους όσους διεργάζονταν την παγκοσμιοποημένη οικονομία..φυσικά προς όφελός τους και όχι προς όφελός μας.
    92-2004...έχουμε μικροδιαφωνίες αλλά δεν θα τα ξαναπούμε γιατί τα΄έχουμε χιλιοαναφέρει..διαφορετικές οπτικές αλλά πάντα καλοπροαίρετα..ήταν αντιλαικές οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν και "νεοφιλελεύθερες"..άσχετα με τις αιτίες που την επέβαλαν αυτήν την τακτική.
    2004-2008 Τι να πω?..τα ζούμε και τα αντιλαμβανόμαστε όλοι ακόμα και οι δεξιοί..δεν πιστεύω τα γκάλοπ.
    Εγώ προσωπικά πιστεύω λοιπόν ότι ποτέ στη Ελλάδα (τουλάχιστον αυτην την χώρα που ζω..γιαυτήν θα πω) δεν υπήρξε σοσιαλισμός.
    Τι σημαίνει σοσιαλισμός?
    Σημαίνει Ουμανισμός-ανθρωποκεντρικό σύστημα λειτουργίας και δομής του κράτους...σημαίνει αυτοέλεγχος των παραγωγικών δυνάμεων ιδιωτικού και δημόσιου τομέα...σημαίνει αυτοδιαχείριση των μέσων παραγωγής.
    Έγιναν ποτέ αυτά στην Ελλάδα?
    Νομίζω όχι.
    Αρα δεν μπορεί να συγκρίνει κάτι που δεν το ζήσαμε με τον νεοφιλελευθερισμό...εκεί διαφωνώ με τον Μανδραβέλη...
    Ζούμε συνεχώς σ΄ένα καθεστώς νεοφιλελευθερισμού που εκπροσωπείται κατά περιόδους είτε από πολύ ανάλγητους ..είτε από λιγότερο ανάλγητους..ανάλογα με τις απαιτήσεις των "εργοδοτών".

    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος11/4/08, 4:19 μ.μ.

    Και το διευρυμένο κράτος -αγκάλη διαπλοκής και διαφθοράς ..είναι το χαρακτηριστικό του νεοφιλελευθερισμού...και σίγουρα όχι του σοσιαλισμού ( δεν μιλάω για αριστερά..είναι άλλο πράγμα αυτή ).
    Νεοφιλελεύθερος ήταν και ο Χριστοδουλάκης ..νεοφιλελευθερος είναι και ο Δούκας...απλά στεγάζονταν σε διαφορετική αγκάλη.

    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ε,τοτε Μαίρη μου να το αλλάξουμε ονομα, και να μιλάμε για Πανελληνιο Ουτοπικης Ιδεολογιας Κινημα,
    όπως και για Ενωση Σοβιετικών Ανυπαρκτης Ιδεολογίας Δημοκρατιών...

    Απέτυχε αυτό που εμεις οι ιδιοι και -οχι ο εμπνευστης του- καλούσαμε "σοσιαλισμό" ή τελοσπάντων, ντελάπαρε... Αυτό εννοεί προφανώς με την πρότασή του ο φίλος σου... Αν δεν εννοεί αυτό ανακαλώ!! ¨οσο για τον αν ειναι βιωσιμος σήμερα ο "original" σοσιαλισμός, ε, αυτο ειναι μια άλλη κουβεντα....
    Αμέσως αμέσως, που ειναι η κατάρρευση του καπιταλισμού, 150 χρόνια μετα??? Δεν ηταν αυτονόητη και εξυπακουόμενη για να μιλάμε για σοσιαλιστική κοινωνια?? Βλέπεις εσυ να καταρρέει πάνω στα ιδια της τα θεμέλια??? Γιατι εγω δεν βλέπω κατι τέτοιο... Οπότε ξεκινάμε απο πολύ πολύ μακριά.....

    Και επαναλαμβάνω, δεν εχω αντιρρηση σ' αυτα που μου λές, αλλα ΔΕΝ λεει αυτο ο Μανδραβέλης, ουτε κι εγω... Λέει αλλο πράγμα. Λέει οτι τα προβλήματά μας τα οικονομικής φυσεως δεν προερχονται απο το νεοφιλελευθερισμο επειδη δεν υφισταται νεοφιλελευθερη στροφη αυτην την στιγμη στην Ευρώπη. Ισα ισα, σε σχεση με μια δεκαετια πριν υπάρχει περισσότερη ρυθμιση, περισσότερη παρέμβαση,(οχι μονο σε επιπεδο ΕΛλαδας κλπ, αλλά σε επίπεδο ΕΕ συνολικα...

    Τα δεινα της Αμερικής, ναι, οφείλονται στον νεοφιλελευθερισμο, αλλα όχι τα δικά μας...

    Εϊναι σαν το ανεκδοτο που λέει ο δικαστης "εσυ σκότωσες το 1985 το θύμα" και του λέει ο κατηγορούμενος "μα εγω γεννηθηκα το 1986..." κάπως έτσι...

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. α.... δηλαδη το "οι ζωες των άλλων" περιγράφει μαι ...νεοφιλελεύθερη κοινωνία και πολιτικο συστημα??

    κι εγω πως νομιζα οτι ηταν αυτοβιογραφικό ενος υπαλλήλου της Στάζι???

    :-DD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος11/4/08, 4:48 μ.μ.

    Μου αρέσει αυτή η συζήτηση...
    Τι σημαίνει κρατική παρέμβση?
    Κρατική παρέμβαση σημαίνει ο έλεγχος της διαχείρισης των αγαθών που παρέχονται στους πολίτες από το κράτος και τους μηχανισμούς του..
    Που είναι η κρατική παρέμβση σήμερα?
    Ποιά αγαθά παρέχονται στην κοινωνία και προστετεύονται από το κράτος?
    Η υγεία?...στρέφεται προς τους ιδιώτες.
    Η επικοινωνία?... στράφηκε στους ιδιώτες.
    Η παιδεία?...είναι ιδιωτική και δεν το πήραμε είδηση
    Η ηλεκτροπαραγωγή?τα λιμάνια?το αεροδρόμιο?
    Ο έλεγχος των κερδών των τραπεζών?
    Ο έλεγχος των τιμών της αγοράς?
    Πες μου που είναι ο κρατικός παρεμβατισμός?..εδώ έχουμε ασυδοσία των ιδιωτών χωρίς κρατικό έλεγχο εις βάρος των καταναλωτών.
    Αυτό είναι νεοφιλελευθερισμός...

    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος11/4/08, 4:49 μ.μ.

    Πάει δεν θα παίξει κανείς έτσι που το σοβαρέψαμε...

    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαίρη, ειναι "μειον" το ταμειο κανενος απο αυτα που ανέφερες??? Ποιές ιδιωτικές επιχειρήσεις αντικατέστησαν τις κρατικές και απέτυχαν???

    Ποιού το ταμείο ειναι μείον?? Της Αλφα?? Του Ε.Βενιζελος?? Του ποιού??

    ΜΟΝΟ του κράτους. Γιατί??? Γιατί αντι να του πούμε "διωξε οοοοολους τους μη παραγωγικούς, που ζουν παρασιτικα στις πλάτες των πραγματικά εργαζόμενων ΚΑΙ διαφυλαξε τις κοινωνικές παροχές ΜΟΝΟ για οσους εχουν ανάγκη", τι του λέμε?? Αντί να του πούμε "ναι ιδιωτικο αλλα με ρητρες, με checks & balances" τι του λέμε???

    Του λέμε "να ξαναφέρεις και τα υπόλοιπα κατω απο τη σκέπη του κράτους, εμας μας αρεσε που κοντευαμε να κηρυξουμε πτωχευση, δε θα μας πεις εσυ τι ειναι καλο και τι οχι ε??? Και μεχρι να τα κανεις κρατικα παλι, μια και ειχαν τοοοοση μεγαλη επιτυχια την πρωτη φορα, κανε ο,τι γουσταρεις εσυ, αρκει να με αφηνεις να κανω μια πορεια διαμαρτυριας καθε μηνα. ΑΑΑΑΑΑ και αν τα ξαναρρυθμίσεις, ΜΗΝ τυχον και διωξεις κανενα ρεμπεσκε ε??? ΟΛΟΙ εχουν δικαιωμα να καθονται και να πληρωνονται.... Ειναι ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ!!!
    Ο σοσιαλισμος ακουγεται καλυτερα στο αφτι, εντατσι???"

    ελα ρε Μαιρη που το Κρατος παει κατα διαολου επειδη ειναι ....ΜΙΚΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δηλαδή τι να κανει??? Ολυμπιακες??? Να δημιουργει πηγαδια και να ριχνει μεσα λεφτα???

    Ετσι θα παμε καλυτερα???

    Η μηοως θα δεχθει κανενας να αρθει η μονιμοτητα και να δουλέψει τα λεφτακια που παίρνει..... χωρις να το χαρακτηρισει "ΥΠΕΡνεοφιλελευθερο" και να κανει 32 πορέιες και 187 διαμαρτυρίες τη βδομαδα???

    Εγω σου λεω οτι αυριο τα ξανακανει ολα Κρατικα. ΟΛΑ. ΤΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ στη ζωη σου και περνώντας απο τι σταδια θα οδηγησει στην καλυτερευση αυτη????

    Και εστω οτι στη δικη σου ζωη θα φτιαξουν ολα. Θα τρως απο τα ετοιμα, απο τα δανεικα. Τα παδιά σου τρι θε τρώνε??? Δανεικα??? Σιγα μην κατσουν να τους κανουν χατηρια οι δανειστες αιωνιως... Τι ειμαστε?? Οι ωραιοι του χωριου???

    Το κρατος παει κατα διαολου επειδη ειναι ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟ και γεματο Λαμογια, οχι επειδη ειναι νεοφιλελευθερο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΟΝΙΜΑ λαμογια, μη απολυσιμα Λαμογια- απαραίτητη η διευκρινιση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος11/4/08, 5:39 μ.μ.

    Ωραία συμφωνώ...
    Πες μου γιατί αφού τα πάνε οι ιδιωτικοποιημένες εταιρείες τόοοοσο καλά ..γιατί υπάρχει επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας?
    Γιατί υπάρχει φτώχεια και πείνα στόν κόσμο?
    Μήπως έχει αποτύχει το νεοφιλελεύθερο παγκόσμιο σύστημα?
    Μήπως οι εταιρείες που προαναφέραμε ..οδηγήθηκαν στην αποτυχία μέσα από την αόρατη νέα τάξη για να αναδυθούν άσπιλες και αμόλυντες μετά από 2-3 χρόνια και να πεισθούμε όλοι ότι το κράτος ήταν ανίκανο?...γιατί οΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕς ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥς ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΆ ΠΑΝΤΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΙ?
    Μήπως τελικά θέλανε να μας αποδείξουν ότι όταν υπάρχουν ευημερούντες αριθμοί ..είναι λεπτομέρεια οι δυστυχούντες άνθρωποι?

    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος11/4/08, 5:43 μ.μ.

    ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν λέω να γίνουν όλα κρατικά...λέω να υπάρχει κρατικός έλεγχος προς όφελος των πολιτών ..και με μέριμνα αξιόλογων στελεχών..το αντίθετο δηλαδή του νεοφιλελευθερισμού αλλά και του κομμουνισμού.
    Δεν μιλάω για κρατικοποίηση..
    Μάίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κοιτα Μαιρη, τερμα η συζητηση δεν εχει.
    Και απλα θα κανω μια ερωτηση, που η απαντηση της απαντα και στην ταμπακερα, δηλαδη αν για τη σημερινη ασχημη μας θέση (σε σχεση με τη Ρουαντα ή με την Κίνα ή με τη Ρωσία ή με την ...Γερμανία ή με την Σούπερ Ελλάδα των περασμάνων δεκαετιών) φταιει ο νεοφιλελευθερισμος η κατι άλλο.

    Απο ποτε χρονολογεις εσυ το ρευμα του νεοφιλελευθερισμου που μας καταδυναστευει ,και που φταιει για τη "δεινη" μας οικονομια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. α, και οσο για τη φτωχεια, μπορεις να μου πεις σε παρακαλω σε σχεση με ΠΟΤΕ ακριβως δεν πανε καλα τα πραγματα???

    Σε σχεση με το 80, το 90, το 50, σε σχεση με πότε??

    Πότε ηταν για σενα η καλη εποχη, μετα την οπία ηλθε ο "νεοφιλελευθερισμός" και την χαλασε??

    Α, και πριν τον νεοφιλελευθερισμό τι ηταν????

    Μαιρη, ο νεοφιλελευθερισμος, εμενα μου φαίνεται σαν το "μπαμπούλα" που λένε οι μαμάδες στα παιδιά τους για να μην τις ζαλίζουν "παρε μου και πάρε μου", ή οταν δε θελουν να φάνε...

    Ή μου θυμιζει εμενα, που όταν εκανα μικρη καμια εξυπναδα, καμια διαολιά, αμα με ρωτουσαν οι γονείς μου "ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ???",
    η απαντηση ηταν πάντα, μα πάντα: "ΓΙΑΤΙ Α ΚΟΠΚΩ ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΝΤΙ"
    Οτι και αν ηταν το προβλημα, η απαντηση ηταν παντα μια, και απροσδιοριστη, και μη εντοπισιμη. Και τους ξεφορτωνόμουν κατευθειαν, κανοντας τη χαζη...

    Ή μου θυμίζει το μαστίγιο και το καρότο...
    "Παιδιά για οοοοολα τα στραβα, φταιει ο νεοφιλελευθερισμος. Μολις τον ρίξουμε, θα φτιαξουν ολα. Ο νεοφιλελευθερισμος ομως ειναι κατι που κανεις δεν ξερει απο που ερχεται, μπορει να ειναι μεσα στα πάντα, και που τρώει τα παντα σα σαρακι. Γι αυτο ειναι και δυσκολο να ξερριζωθει. Μεχρι να τον ξερριζωσουμε, το μονο που μπορουμε να κανουμε, ειναι να τον εξοσκιζουμε μιλωντας γι αυτον."

    Βγάλε τωρα τη λέξη "νεοφιλελευθερισμος" απο κει, και βάλε τη λέξη "κομμουνισμος" στη θέση της, και θα βρεθεις ,μπροστα στο ...Μακαρθι!!! Κυνηγι μαγισσων δηλαδή.....Ποτέ δημιουργικό, ποτέ βασισμένο στη λογική και ποτέ χρήσιμο...
    Πάντα δε, καποιο λάκκο εχει απο η φαβα, και ΠΑΝΤΑ ο ορισμός του επικινδυνου που συνεπάγεται ενα τέτοιο κυνήγι ειναι εξαιρετικά ευπλαστος αναλογα την περισταση, ολως παραδόξως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.